Kontakt

Digital produktionsledare


Är du den vi söker?
Till H&M:s marknadsavdelning söker vi en produktionsledare till det digitala teamet. Du är rutinerad och har en passion för den digitala kommunikationen, där du är både uppdaterad och tekniskt bevandrad. Du räds inte förändringar och antar gärna utmaningar.

Arbetsbeskrivning
• Du ansvarar för att leda och planera digitala produktioner enligt uppsatta mål
• Vara länk såväl internt som globalt
• Som kontaktperson vara den som ansvarar och kommunicerar med övriga i
teamet, leverantörer och andra genom att hålla dem uppdaterade om processen
• På ditt ansvar ligger också att fatta olika beslut när det gäller produktionen
• Övergripande ansvar för tidsplan
• Vara beredd på oväntade förändringar i produktionen och handla därefter
• Ta hand om och ansvara för kampanjer

Din profil
Du är van att ha ett helhetsperspektiv, räds inte snabba förändringar och utmaningar. Du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet inom digital produktion, gärna från reklambyrå, produktions- eller inhousebyrå. Du har stort intresse för teknik och förståelse för de digitala kanalerna. Du är van att ha externa kontakter, även internationella och behärskar både engelska och svenska skriftligt som muntligt. Din personlighet är viktig. Du är en god team player som är både ödmjuk och prestigelös. Du gillar utmaningar och är en flexibel, lösningsorienterad och kreativ person. Har du dessutom erfarenhet och intresse för mode eller design så blir vi klart intresserade.

Om företaget
H&M:s marknadsavdelning består av ca 400 personer och här produceras alla kampanjer i samtliga kanaler.

Övrigt
Startdatum senast 1 februari 2017. Uppdraget är ett föräldravikariat under ca ett år. Vid eventuella frågor ta kontakt med Isabel von Sydow, Inhouse AB, isabel.von.sydow@inhouse.se eller 070-433 8323. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 15 januari.

Välkommen med din ansökan!