Driven ekonomiassistent för inhyrning!

Om kunden / About the Client
Vår kund är ett läkemedelsföretag som har sitt nordiska huvudkontor i centrala Stockholm.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker nu en driven ekonomiassistent för inhyrning!

Som ekonomiassistent kommer du att avlasta ekonomiavdelningen med leverantörsreskontra, avstämningar, löpande bokföring, inköpsordrar, arkivering etc. Du kommer också att assistera controllern med att förbereda vissa analyser och rapportering samt sammanställa material från olika affärsområden.

Din profil / Your profile
Vi söker dig med minst två års erfarenhet av brett ekonomiarbete och gärna en ekonomisk utbildning. Vi ser gärna att du har arbetat med rapportering, analys, inköpsordrar alternativt att du har ett stort intresse för det. Affärsspråket är engelska och vi ser därför att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Har du erfarenhet av att arbeta i Navision samt arbetat i en internationell miljö ser vi detta som meriterande.

Som person är du driven, noggrann och proaktiv. Du arbetar självständigt och har lätt för att prioritera. Vidare är du prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är social, framåt och har en hög känsla för service.

Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning via Inhouse på ca 4 månader med start i maj. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.