Driven kontorsassistent till Nordika

Om kunden / About the Client
Nordika är en expansiv och ledande aktör som arbetar med att investera institutionellt kapital i fastigheter. Vi grundades år 2011 och består av ett litet team om 9 medarbetare. Vi strävar efter att skapa värde genom goda investeringar och utveckling av fastigheter. Vårt kontor är beläget i toppmoderna lokaler p åNorrlandsgatan.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kontorets assistent/receptionist, du kommer att ta emot besökare, svara i telefon samt se till att konferensrum och allmänna ytor är iordningställda. Du har daglig kontakt med deras ekonomichef och är behjälplig med administrativa arbetsuppgifter kring fakturor etc. Vidare vad gäller kontoret är du den som beställer och ansvarar för inköp av kontorsmaterial, blommor, lunchmöten och konferenser. Event och sena möten kan förekomma då du kommer att koordinera dessa.

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har en hög servicenivå. Du ska alltid ligga steget före och ha ett öga för detaljer. Du har förmågan att ta egna initiativ och strukturera upp ditt arbete. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet, professionell och har ett trevligt bemötande. Du har goda kunskaper i Office paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från ett liknande serviceyrke tidigare. Gymnasiekompetens är ett krav och högskoleutbildning är meriterande.

Vi söker dig med högt engagemang och positiv energi som med hög servicenivå hjälper till att skapa en arbetsplats av högsta kvalitet för såväl medarbetare som besökare.

Övrigt / Other
Tjänsten är tillträde omgående. Du kommer att bli anställd av Inhouse som konsult under 6 månader för att senan bli rekryterad av Nordika. . Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka då in en ansökan med en motivation till varför just du skulle passa. Vid frågor vänligen kontakta Maria Bergholtz på maria.bergholtz@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!