Kontakt

Driven Office Manager till ISEC Group AB


Arbetsbeskrivning
Rollen som Office Manager innebär stort fokus på service och support, i såväl stora som små frågor. Det är en omväxlande roll som innefattar att sköta receptionen, ta emot gäster och hantera post, bud och leveranser, ha kontakt med externa leverantörer och övriga kontorsgöromål. Du kommer även att svara i telefon, samordna och koordinera inköp samt skapa processer och planera för inköp framöver. Du kommer ha mycket kontakt gentemot externa samarbetspartners vilket innebär diverse kontorsadministration. Du är ytterst ansvarig för kontorsmiljön och för att se till att det alltid är trevligt och trivsamt (särskilt vad avser entré, kök och konferensrum). Det innebär även intern service så som att stödja chefer och medarbetare administrativt och praktiskt i samband med interna/externa möten och delta i planering av företagsevent och övriga tillställningar. Det förekommer även en hel del bokning av resor, m.m.

Din profil
Vi söker dig som har ca 2-3 års arbetslivserfarenhet av en liknande roll. Du ska ha gymnasial utbildning och behärska engelska och svenska i både tal och skrift. Du bör även ha administrativ erfarenhet och behärska Office paketet väl. Som person ska du tycka om att ge service och vara lösningsorienterad. Du ska tycka om administrativt arbete och vara duktig på att kommunicera både verbalt och i skrift.

Om företaget
ISEC Group AB är en ledande tjänsteleverantör inom kapitalförvaltning och tillhandahåller portföljsystem samt outsourcade backoffice- och risktjänster åt över 60 kapitalförvaltare i Norden. I portföljsystemen Secura administreras över 260 fonder med förvaltat kapital om drygt SEK 400 miljarder. Tack vare den snabba expansionen blev företaget utnämnt som gasellföretag av Dagens Industri 2016 och 2017. ISEC söker nu en driven och servicesinnad Office Manager som vill vara med på en spännande resa!

Övrigt
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan med cv och personligt brev och motivera gärna varför just du skulle passa för rollen. Tjänsten är på heltid 8-17 med tillträde så snart som möjligt. Uppdraget kommer att inledas som en inhyrning på heltid med möjlighet till övertag för rätt person. För frågor kring tjänsten vänligen kontakta Jessica Grip på Inhouse 08-52 22 33 10.