Kontakt

Driven receptionist sökes


Arbetsbeskrivning
Att arbeta som receptionist innebär att ge god service, representera företaget och vara ansiktet iutåt samt hjälpa andra. Det är ett varierande jobb som ställer höga krav på flexibilitet, stresstålighet och problemlösning.

Du har ett helhetsansvar tillsammans med en kollega i receptionen och arbetet innefattar bland annat följande arbetsuppgifter;
• Ta emot besökare
• Post-och budhantering
• Beställa blommor, mat och fika mm
• Ansvara för att kontoret ser helt och rent ut som kök och konferensrum
• Fakturahantering

Din profil
Som person är du en god organisatör som har ordning och reda omkring dig. Du är idérik och duktig på att verkställa dina idéer. Service är en självklarhet för dig och du är inte rädd för att ta i. Du ställs ofta inför snabba beslut så problemlösning och beslutsamhet är viktiga drivkrafter. En förmåga att hantera människor och en prestigelös attityd är något som värderas högt som receptionist. Vidare behärskar du svenska och engelska i tal och skrift samt har god vana av Officepaketet.

Minst 3-årig gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot hotell eller liknande. Du bör ha minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. I denna roll ställs krav på en hög servicenivå, gott omdöme, initiativförmåga och personlig mognad. Som person har du lätt att prioritera och lyfta blicken samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. För samtliga arbetsuppgifter krävs en proaktiv inställning, positiv inställning och en utpräglad servicekänsla. Här värdesätts även en problemlösaranda samt en professionell och affärsmässig inställning.

Övrigt
Du kommer att arbeta som konsult för Inhouse. Vi kommer ta in för intervju löpande och anställning i sommar. Skicka gärna in ditt CV med personligt brev idag och beskriv varför du skulle passa för rollen. Vid eventuella frågor kring tjänsten vänligen kontakta Jessica Grip, 08-52 22 33 10 på Inhouse.