Driven Receptionist till HiQ

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client

HiQ är ett IT- och Managementkonsultbolag som är specialiserat på kommunikation, mjukvaruutveckling och affärskritisk IT.

Vi vill göra livet enklare för människor och hjälp våra kunder att förbättra och förenkla sina verksamheter. Med nordiskt hjärta och som renodlat konsultbolag behärskar vi tekniken och hur våra kunder tjänar pengar på den.

Hos oss jobbar människor som är engagerade, intresserade och glada. HiQ präglas av en positiv attityd där vi hjälper varandra och har kul på jobbet. Vi söker lagspelare som gillar att vinna tillsammans.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Dina arbetsuppgifter består av att svara i telefon och att ta emot besökare tillsammans med din kollega i receptionen. Ni bidrar till att skapa besökarens första intryck av receptionen och assisterar såväl externa besökare och leverantörer som interna medarbetare.

Du beställer luncher, ordnar fika och sköter förberedelser inför företagets utbildningar och events. Vidare ansvarar du för att lämna ut mobiltelefoner och administrera serviceärenden, hantera passerbrickor och beställa visitkort. Du ansvarar för posthantering, hanterar inköp av kontorsmateriel, material till köken och förrådet, fyller på kaffemaskinen, tömmer diskmaskinen samt färdigställer konferenslokaler. Vidare sköter du vaktmästarsysslor såsom att byta glödlampor samt att hålla rent och snyggt på kontoret och i köket.

Din profil / Your profile

Som Receptionist på HiQ har du en mycket viktigt roll där du behöver vara positiv, engagerad, driven och noggrann samt har ett vänligt och tillmötesgående sätt. Det är en förutsättning att du trivs med att ge service och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och service, gärna som receptionist.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning hos Inhouse. Du kommer att vara uthyrd till HiQ. Tjänsten kommer tillsättas i början av augusti.

Övrigt / Other

Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, www.inhouse.se.

Kontaktperson(er)
Ida Bertilsson

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-05-16