Denna tjänst är inte längre aktuell.
Driven receptionist till kund i Norrort sökes
Är du den vi söker?
Är du en extremt servicemedveten och kundorienterad person? Letar du efter ett deltidsjobb eftermiddag/kväll? Just nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist på deltid mån-fre.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du första mötet med kunderna och kommer bidra till att kunderna känner sig sedda och får hög personlig service då kundnöjdhet är viktigt. Du kommer även vara ute i lokalerna och hjälper kunderna och vägleder dem till rätt person i organisationen. Där ser man också att det alltid är representativt och snyggt.
Några arbetsuppgifter;
• Ta emot kunder, vägleda dem till rätt avdelning och person
• Växel/telefoni
• Administrera arbetsuppgifter åt kunder
• Du ska även säkerställa att broschyrer och material finns
• Kontakta kunder kring CSI
• Vara behjälplig med event och marknadsaktiviteter gällande försäljningar
• Se över kontorsmaterialet och ge information till berörd person/ avd om beställning
Din profil
Som person ser kunde ifråga en person med mycket god känsla för service och öga vad som behövs göras. Du har god kommunikativ förmåga såväl på svenska som på engelska. Du ska alltid ha professionell attityd gentemot kunderna, vara positiv, social, lyhörd och lösningsorienterad. Du jobbar direkt under försäljningschefen som också hjälper dig att prioritera och coacha dig i din vardag för bästa resultat. Körkort är meriterande. Tjänsten är tillträde omgående och är placerad i Kista. Arbetstiderna är 15.00-18.00 och du kommer bli erbjuden en anställning av Inhouse. Helgjobb kan även förekomma lördag-söndag 10–15.
Om företaget
Tjänsten är ett ca 6 månader konsultuppdrag med chans till förlängning. Rollen är på deltid med start omgående. Låter det intressant? Ansökningarna kommer att hanteras löpande så vänta inte med din ansökan! Vid frågor, kontakta Sam Abdallah på sam.abdallah@inhouse.se eller via telefon, 073- 151 33 10.
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 30 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.</p