Ekonomiansvarig till Erfator Projektledning!

Om kunden / About the Client
Erfator är ett projektledningsföretag som erbjuder helhetslösningar för projekt inom bygg, fastighet, installation, energi och infrastruktur. Företaget har varit verksamt sedan 1990 och för närvarande arbetar 36 engagerade och glada medarbetare där. Högt tempo, kundfokus och stark drivkraft är något som definierar Erfator. Erfator sitter i trevliga lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm.

Läs gärna mer om Erfator på erfator.se.

Arbetsbeskrivning / Work Description
INHOUSE söker nu en driven Ekonomiansvarig till Erfator.

Som Ekonomiansvarig på Erfator kommer du att ansvara för hela redovisningen. Du har en viktig och central roll i organisationen då du ansvarar för företagets ekonomi. Du kommer att rapportera till företagets VD och ledningsgrupp.

Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:
– Löpande redovisning
– Kund- och leverantörsreskontra
– Månads- och årsbokslut samt årsredovisning
– Månatlig deklaration till SKV
– Statistik
– Inkomstdeklarationer
– Löneadministration och utlägg
– Försäkringsadministration och pension
– Övrig kontorsadministration så som posthantering,
beställning av kontorsmaterial, återvinning, arkivering, hantera avtal etc.

Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har en akademisk examen inom ekonomi samt flera års erfarenhet av självständigt redovisningsarbete. Du har vana av att göra månads- och årsbokslut på egen hand. Du ska trivas med att arbeta högt som lågt samt att du tidigare har haft ett helhetsansvar för ekonomin. Vi ser att du är en van användare av Visma och Excel. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med löne- och försäkringsadministration. Du är kommunikativ och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Vi ser att du är en person med skinn på näsan samtidigt som du har glimten i ögat. Du är en person som ligger steget före och har en egen initiativförmåga. Du är också driven, flexibel och prestigelös. Du ska ha ett sinne för detaljer och är mycket noggrann och organiserad som person. Du har en social förmåga då du har mycket kontakt både internt och externt och du tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning, med start omgående. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Marlene Blomquist på marlene.blomquist@inhouse.se eller Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!