Ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!

Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ett team på 4-5 personer där du främst kommer att arbeta med leverantörs- och kundreskontra, men även vara behjälplig med övrig administration inom ekonomi. Du kommer även att ha kontakt både internt och externt.

Din profil / Your profile
Vi ser att du har en universitetsexamen eller yrkesutbildning inom ekonomi. Förmodligen har du några års erfarenhet av att ha arbetat med både leverantörs- och kundreskontra på en ekonomiavdelning. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Navision. Vi ser gärna att du har erfarenhet av transaktionsintensiva bolag. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning på 2 månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering med start omgående. Placering i Norrort. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!