Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Ekonomiassistent med administrativ känsla

Är du den vi söker?

Är du en ekonomiassistent med administrativ känsla med intresse och viss erfarenhet av olika system? Trivs du med att vara serviceminded och samtidigt vill arbeta på ett företag med trevligt och fördomsfritt klimat? Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för en kunds räkning som är ett stort internationellt energiföretag, en administrativ ekonom till ett uppdrag på ca 6 månader med chans till förlängning med start så snart som möjligt.

Uppdraget är på heltid där man kan välja att arbeta från ett av företagets många kontor i centrala Södertälje eller Solna, med närhet till både tåg och buss. Då man i rollen stöttar och hjälper olika sektionschefer med attestflöden av både fakturor och tidsrapporteringar i systemet IFS bör man vara tillgänglig på plats. En viss flexibilitet som hybridlösning kan vara möjlig efter överenskommelse. I rollen som administrativ ekonom ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
 

  • Stödja olika sektionschefer med attestering av fakturor och tidrapporter
  • Behjälplig i system
  • Fokus på IFS systemets funktioner
  • Skapa uppdrag och ta fram offerter
  • Ad hoc administrativa uppgifter

Din profil

Vi tror att du är gymnasieekonom som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter under minst 1–2 år. Meriterande om du har erfarenhet av systemet IFS, Dynamics eller andra bokförings- eller faktureringssystem. För att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann, detaljorienterad, serviceminded och prestigelös. Du är samtidigt positiv, orädd inför att nya arbetsuppgifter och trivs med att stötta och vara behjälplig för andra i teamet. Du har även lätt för att lära samt har ett systemintresse. Meriterande om du har goda kunskaper i engelska.

Om Inhouse

På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!

Övrigt/Vad händer nu?

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Har du några frågor eller funderingar, är du varmt välkommen att kontakta eliane.lindqvist@inhouse.se.
 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Eliane Lindqvist

eliane.lindqvist@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!