Ekonomiassistent på deltid!

Om kunden / About the Client
Är du en positiv och engagerad ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörs-/kundreskontra, fakturering, kontering etc? Inhouse söker nu en medarbetare på deltid för kunds räkning mitt i centrala Stockholm! Tjänsten är en konsultinhyrning med omgående start som planeras pågå fram till årsskiftet.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I din roll kommer du att jobba med främst leverantörsreskontra, fakturering och kontering. Du kan även komma att vara behjälplig med viss administration på ekonomiavdelningen.

Din profil / Your profile
Du som är minst gymnasieekonom, har en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och känner dig trygg i dina kunskaper. Du tycker om service och är administrativt lagd. För att snabbt kunna sätta sig in i vår kunds vardag har du god kunskap i SPCS, Officepaketet och vi värdesätter även erfarenhet av något ekonomisystem. Du behärskar vidare svenska väl i tal och skrift.
Är du flexibel, trivs i samarbete med andra, är prestigelös och social ska du söka tjänsten idag!

Övrigt / Other
Du blir anställd av Inhouse som konsult och jobbar deltid, ca 3 dagar vecka hos vår kund.
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson på Inhouse.