Ekonomiassistent sökes för deltidsuppdrag!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker nu för vår kunds räkning en driven ekonomiassistent som vill arbeta deltid, ca. 75%.

Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ett team på 4-5 personer där du främst kommer att arbeta med fakturering, men även vara behjälplig med övrig administration inom ekonomi. Du kommer även att ha kontakter både internt och externt.

Din profil / Your profile
Du har en grundutbildning i ekonomi och är minst gymnasieekonom, alternativt har du en högskoleexamen inom ekonomi. Vi ser att du har minst ett års arbetslivserfarenhet från en ekonomiavdelningen med liknande arbetsuppgifter. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Navision. Vi ser gärna att du har erfarenhet av transaktionsintensiva bolag. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other
Tjänsten är ett vikariat fram till juni med möjlighet till förlängning eller rekrytering med start omgående. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!