Ekonomiassistent till Fastighetsbolag

Om Inhouse / About Inhouse
Hyr och bemanna rätt och bästKompetens, arbetsform, omfattning. Det är enkelt, du bestämmer hur du vill ha det. Vår verksamhet bygger på kvalitetssäkrade arbetsmetoder som gör att vi vet vad du behöver från dag ett, och vi tar ansvar för det. Det gäller allt från enskild bemanning till hela åtaganden, helhetslösningar utifrån det behov du har. Detta har vi också våra egna metoder för.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker just nu en ekonomiassistent till ett välkänt bolag inom fastighetsbranschen.
Tjänsten kommer att innefatta 10-12 timmar i veckan. Du kommer att vara behjälplig i många sedvanliga ekonomiassisterande uppgifter, så som fakturering och rapportering av leverantörsreskontra samt kundreskontra, registrering av löner, bokföring, avstämningar av moms, avstämningar samt uppdatering och förbättring av rutiner.

Din profil / Your profile
Vi tror att du idag studerar ekonomi på högskola och har arbetat som ekonomiassistent tidigare. Du ska ha möjliget att jobba minst en vardag i veckan och du tar stort ansvar för att dina arbetsuppgifter blir slutförda.
Vi söker dig som är positiv, engagerad, självständig och som trivs med de administrativa uppgifterna. Du tar mycket ansvar och har goda kunskaper i att prioritera.
Du har arbetat som ekonomiassistent tidigare och ser fram emot att få utvecklas ytterligare. Erfarenhet från löner är meriterande. Du kommer att bli timanställd via Inhouse och uthyrd som konsult.

Övrigt / Other
Är du intresserad av ett extrajobb under studietiderna på ett spännande företag? Skicka in din ansökan och motivera varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se