Ekonomiassistent till konsultuppdrag i Södertälje

Är du den vi söker?
Är du ekonomiassistent och har god vana med kund-och leverantörsreskontra och är tillgänglig omgående? Har du erfarenhet av Agresso? Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
Söker nu för en kunds räkning en ekonomiassistent med erfarenhet av Agresso/Unit4 till ett konsultuppdrag på ca 5 månader med start omgående i Södertälje. Tjänsten innebär att arbeta med kund- och leverantörsreskontra och hela dess flöde. I dina arbetsuppgifter är det både högt och lågt samt att det finns goda chanser till utveckling. Dina arbetsuppgifter kan bestå av:

– Kundreskontra
– Leverantörsreskontra
– Avstämningar
– Betalningar
– Kontakt med kunder och leverantörer
– Filhantering
– Påminnelser

Din profil
Du har ett par års erfarenhet av reskontror och förstår innebörden av att säkerställa fakturaflöden. Du är serviceminded, kommunikativ och positiv då du kommer ha daglig kontakt både internt och externt samt att du har lätt för att samarbeta. Du har relevant utbildning och har goda kunskaper i Excel samt är utvecklingsinriktad och har positiv inställning till förändringar på arbetsplatsen, som ständigt arbetar med att effektivsera och förenkla processer. Kunden arbetar idag i Visma, men står inför ett systembyte till Unit4 (Agresso), så därför ser vi gärna sökande med erfarenhet av det nya systemet.

Om Inhouse
Då denna tjänst skall tillsättas omgående, ber vi dig att inte vänta med din ansökan eftersom intervjuer kommer att ske löpande. Om du har några funderingar kring tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta caroline.fristedt@inhouse.se eller telefon 0707872001.