Ekonomiassistent/assistent till Senecta Security AB

Om kunden / About the Client
Senecta Security AB uppfinner, designar och utvecklar unika och patenterade produkter inom området teknisk säkerhet t.ex. utrymningssäkerhet, passersystem, elektrisk låsning, inbrottslarm, personlarm mm. Bolaget har varit aktivt sedan 1989 och kan visa ekonomisk stabilitet i såväl hög- som lågkonjunktur. Under 2015 inleds en satsning på ett helt nytt produktkoncept vilket kommer att säljas inom hela EU på några års sikt. Inför denna satsning utökas vår verksamhet i Stockholm med ett helt nytt kontor beläget mycket centralt inom Nybrogatan 16 (på gågata mellan Nybroviken och Östermalmstorg). Har du mycket hög ambitionsnivå och vill vara med på en spännande resa och få chansen att växa med företaget är du den person vi söker.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Senecta Security AB söker en Ekonomiassistent/Assistent till kontoret som ska ansvara för kontorets administrativa arbetsuppgifter samt vara behjälplig åt ekonomiansvarige. Rollen som ekonomiassistent innebär att vara operativ och sköta det löpande samt lättare fakturering. Förutom ekonomi är du ett stöd till organisationen kring administrativa inköp, boka möten, ansvara för kontoret, svara i telefon, ta hand om avtalen, boka resor samt ansvara för möten/kalender åt försäljningschef och VD. Du kommer även vara behjälplig med CAD-ritningar. Senecta Security AB tillämpar Visma. Du bör ha goda kunskaper i MS Excel.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som är en driven och duktig assistent, med erfarenhet från liknande roll och känner dig trygg i att vara behjälplig med det som behövs på kontoret. Du ska vara prestigelös och tycka om olika arbetsuppgifter så som lättare ekonomi samt administrativa arbetsuppgifter. Du ska ha en positiv inställning och vara en problemlösare. Vi ser att du har arbetat på ett mindre bolag och är en genuin person som brinner för ditt jobb. Du ska vara flytande i engelska och svenska samt ha körkort.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på det nya fina huvudkontoret på Nybrogatan i centrala Stockholm. Tillträde är snarast så skicka in ditt cv och personliga brev. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Grip eller Josefin Thörnert på Inhouse AB. Intervjuer sker löpande.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!