Ekonomiassistenter för kunds räkning!

Om kunden / About the Client
Inför årsskiftet och framåt söker vi ny ekonomiassistenter för kunds räkning! Du som vill arbeta på en ekonomiavdelning i spännande bolag av varierande storlek, med placering i Stockholmsområdet ska söka dig till oss!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Du jobbar löpande med uppgifter främst inom leverantörs- och kundreskontra, fakturering, avstämningar och löpande bokföring. Att sköta den löpande administrationen på ekonomiavdelningen kan även förekomma.

Din profil / Your profile
Du som har en grundläggande gymnasieutbildning inom ekonomi eller högre med viss erfarenhet av främst arbete inom just leverantörs-/kundreskontra, fakturering, löpande bokföring etc. kommer att känna igen dig väl! Har du jobbat i stora bolag med större flöden och snabbt kan sätta dig in i rutiner och processer kommer du att trivas. Du tycker om service, är duktig på att samarbeta och är administrativt lagd. För att snabbt komma in i våra kunders vardag har du god kunskap i Officepaketet, särskilt Excel samt att kunskap i olika ekonomisystem värdesätts. Du behärskar vidare både svenska och engelska väl i tal och skrift, då flera av våra kunder jobbar internationellt.
Är du flexibel, prestigelös och gillar högt tempo ska du söka tjänsten idag!

Övrigt / Other
Vi söker både sig som är intresserad av rekrytering och av konsultuppdrag. Som konsult blir du anställd av Inhouse och kan jobba både deltid och heltid hos våra kunder!
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Ellinor Danielsson på Inhouse

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!