Ekonomiassistenter till konsultuppdrag sökes

Är du den vi söker?
Inhouse specialistområde ekonomi fortsätter att växa! Vill du bli en del av vårt nätverk och arbeta i omväxlande miljöer och prova på intressanta branscher? Fördelarna med att arbeta som konsult är många. Tycker du att det låter intressant, berättar vi gärna mer.

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi ekonomiassistenter till spännande uppdrag i Stockholm. Din utveckling är viktig för oss och genom vårt stora nätverk får du möjligheten att träffa andra konsulter och bygga ett eget personligt nätverk. Du blir också coachad av våra personliga och engagerade konsultchefer.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Kund- och leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Kontoavstämningar
• Banktransaktioner
• Löpande bokföring
• Andra förekommande uppgifter för rollen som ekonomiassistent

Din profil
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, alternativt att du har samlat in motsvarande kunskaper från arbetslivet. Du är van att arbeta i olika affärssystem och har goda kunskaper i Excel. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. I all vår verksamhet utgår vi från People Management – med utgångspunkt från människorna utvecklar vi organisationer utifrån uppdragsgivarens affärsmål.

Övrigt
Vi söker dig som är nyfiken på att prova på konsultrollen. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Därefter kontaktar vi dig för nästa steg i slutet av augusti. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Carola Arkeklint carola.arkeklint@inhouse.se.
Välkommen med din ansökan!