Engagerade Assistenter till kommande uppdrag

Om kunden / About the Client
Inhouse växer och får hela tiden in nya spännande uppdrag, så nu vänder vi oss till dig som vill arbeta inom reception och service för både längre och kortare uppdrag.
Vi söker kandidater till juniora tjänster inom reception men även dig som har ett par års erfarenhet från reception/Office management.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som receptionist är du företagets ansikte utåt, du tar emot besökare, svarar i telefon samt hanterar post och bud. Du ser till att lokalernas allmänna ytor är rena och snygga samt att konferensrummen är iordningställda inför dagens möten. Luncher, fika och annat till kontoret är det du som beställer in.
Du har det övergripande ansvaret för kontoret och sköter en del inköp av behov- och kontorsmaterial, administration i form av manualer, uppdatering av växelsystem och administration av nycklar/passerkort. I många receptioner ingår enklare ekonomiuppgifter, kontakt med leverantörer samt kostnadsuppföljning av befintliga leverantörer.

Din profil / Your profile
Som receptionist är du den som skapar nya möten och intryck hos besökare som kommer, men du är även en viktig koordinator internt, det innebär att du som person är social, positiv och personlig. Du kan bemöta och hantera de olika människor som du dagligen möter med ett professionellt, engagerat och glatt sätt. Andra viktiga egenskaper i denna servicefunktion är att du är prestigelös och flexibel.
I rollen som administratör är du noggrann och du har förmågan att arbeta skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.

Övrigt / Other
Inhouse jobbar både med rekrytering- och bemanningsuppdrag, och vi ser gärna att du är intresserad av bådadera.
Är du intresserad av nya utmaningar och söker roller inom reception och Office management skicka in en ansökan samt med en motivation varför du passar i en receptionsfunktion!