Erfaren Executive Assistant sökes nu för kunds räkning

Om kunden / About the Client

En mycket erfaren Executive Assistant sökes nu för kunds räkning. Du kommer att arbeta på koncernledningsnivå. Placeringen är i centrala Stockholm.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Executive Assistent ansvarar du för det administrativa stödet för personen du kommer arbeta tillsammans med och är kontaktperson både internt och externt när denna inte är på plats.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
– Du kommer att vara dennes högra hand och underlätta vardagen.
– Du kommer att ha full inblick och ansvar för mail, telefonsamtal, kalender,
bokningar och liknande.
– Planering och förberedelser inför möten samt förberedelse av agendor och presentationer.
– Upprättande av protokoll och kallelser
– Ansvar för administration kring konferenser, resor mm.
– Arkivering av dokument och material.
– Fakturahantering, tidrapporter, reseräkningar och kvittoredovisning.

Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera och arbeta med parallella uppdrag samt god kommunikationsförmåga. Du måste vara stresstålig, flexibel, självständig, och van att arbeta mot deadlines. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs allt från högt till lågt. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Vidare är det viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess. Som person är du glad, lättsam och trivs att samarbeta med andra.

Din profil / Your profile

Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från att arbetat som Executive Assistant gärna från storbolag. Det är meriterande om du arbetat inom HR. Det är även viktigt att du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.

Du har mycket goda svenska och engelska kunskaper och är skicklig användare av Office programmen.

Övrigt / Other

Låter denna tjänst intressant, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer vi att intervjua löpande.

Om du har frågor eller vill veta mer om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Inhouse för vidare information.
Josefin Thörnert: 0704-315012 josefin.thornert@inhouse.se
Evelina Lindroth: 0736-128725 evelina.lindroth@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?

Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

För Mac användare rekommenderar vi Safari eller Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Välkommen!

Kontaktperson(er)
Evelina Lycke
Josefin Thörnert

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-03-14