Erfaren Personal Assistant sökes till Sandvik

Om kunden / About the Client

Sandvik is a global industrial group with advanced products and world-leading positions in selected areas – tools for metal cutting, equipment and tools for the mining and construction industries, stainless materials, special alloys, metallic and ceramic resistance materials as well as process systems. In 2011 the Group had about 50,000 employees and representation in 130 countries, with annual sales of more than 94,000 MSEK.
Global Finance Shared Services (GFSS) is a organization established in end of 2011 to build a common and more efficient service platform for the Sandvik business, thus supporting the new strategy for Sandvik.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Assistent till Head od GFSS ansvarar du för det administrativa stödet för personen du kommer arbeta tillsammans med och är kontaktperson både internt och externt när denna inte är på plats.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
– Du kommer att vara dennes högra hand och underlätta vardagen.
– Du kommer att ha full inblick och ansvar för mail, telefonsamtal, kalender,
bokningar och liknande.
– Planering och förberedelser inför möten samt förberedelse av agendor och presentationer.
– Upprättande av protokoll och kallelser
– Ansvar för administration kring konferenser, resor mm.
– Arkivering av dokument och material.
– Fakturahantering, tidrapporter, reseräkningar och kvittoredovisning.

Som person är du strukturerad och organiserad, du ligger steget före, samt har lätt för att samarbeta. Du är van att lösa situationer som uppkommer. Du är lugn och analytisk lagt och har förmågan att prioritera. Det är viktigt att du har lätt för att kommunicera med personer på alla nivåer både internt och externt på ett professionellt sätt. Rollen kräver att du är driven som person, kan ta egna initiativ och beslut. Eftersom du har stor inblick i verksamheten är det viktigt att du är en person med hög integritet och som är rak och ärlig i din kommunikation. Vi ser även att du har en stor portion humor samt är positiv och glad.

Din profil / Your profile

Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från att arbetat som Personal Assistant gärna från storbolag. Det är viktigt att du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.

Då all korrespondens sker på engelska är det viktigt att du har mycket goda både skriftligt och muntligt. Vi ser även att du är en skicklig användare av Office programmen.

Övrigt / Other

Låter denna tjänst intressant, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer vi att intervjua löpande.
Om du har frågor eller vill veta mer om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Inhouse för vidare information.
Josefin Thörnert: josefin.thornert@inhouse.se
Evelina Lindroth: evelina.lindroth@inhouse.se

Jobbcoaching / Prenumerationstjänst

Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; https://www.inhouse.se/coaching

Tekniskt problem med din ansökan?

Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

För Mac användare rekommenderar vi endast Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Välkommen!

Kontaktperson(er)
Josefin Thörnert
Evelina Lycke

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-10-12