Erfaren VD-assistent sökes till Lloyds Apotek

Om kunden / About the Client
INHOUSE söker nu erfaren VD-assistent till internationellt bolag.

Arbetsbeskrivning / Work Description
– Sköta almanackan för VD, resor samt bevakning av e-post för VD med tillbehörlig hantering.
– Underlätta och assistera i det dagliga arbetet.
– Kalla till och förbereda ledningsgruppsmöten, styrelsemöten, årsmöte/bolagsstämma samt skriva protokoll och efterarbete
– Kalla till och förbereda informationsmöten
– Diverse rapportering till moderbolaget.
– Sammanställa presentationer (PP) till både interna och externa möten.
– Arrangera studiebesök för VD och besökare från övriga enheter.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande roll i internationell miljö.
Du har erfarenhet av att skriva protokoll från ex. Ledningsgruppsmöten likväl som Styrelsemöten (inklusive Bolagsstämma) både på svenska och engelska.
Erfarenhet från projektledning eller Office Management ses som meriternade.

Som person är du mycket noggrann, strukturerad, proaktiv, flexibel, snabb, prestigelös och har hög integritet.

Språkkunskaper: Svenska och (affärs) engelska (avancerad nivå). Flytande, och skicklig, i tal och skrift.
Datorkunskaper: Goda kunskaper i officeprogrammet

Övrigt / Other
Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!