Denna tjänst är inte längre aktuell.
Flera spännande receptionsuppdrag till våra kunder!
Är du den vi söker?
Är du en social och trevlig person med servicebakgrund och vill fortsätta din utveckling som receptionist? Brinner du för service och vet hur du kan göra skillnad i rollen som receptionist på ett företag? Vi på Inhouse har flera receptionsuppdrag till spännande varumärken och söker nu dig som har några års erfarenhet inom serviceyrket.
Arbetsbeskrivning
I din roll som receptionist är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail.
Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare som kommer till företaget.
Din profil
Vi ser att det är viktigt att du själv är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Många av våra kunder värdesätter även engagemang och prestigelöshet där du erbjuder att hjälpa till med det som dyker upp. Med nyfikenhet kommer du långt!
Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av receptionistrollen, kundtjänst eller annan typ av serviceroll och känner dig bekväm med att arbeta i sysytem. Vi ser även att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in hela tiden!
Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt
Arbetstiderna ligger generellt måndag-fredag 8-17, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider.
Vi kommer att träffa kandidater löpande på öppna möten för att sedan framgångsrikt kunna matcha med dina önskemål och kompetens när våra uppdrag kommer in.
Vid frågor kontakta Sam Abdallah, sam.abdallah@inhouse.se
Sök jobbet
Anställningsform
Tillsvidare
Tjänstgöringsort
Stockholms län