Ekonomiassistent/receptionist till spännande tillväxtföretag!

Om kunden / About the Client
Inhouse söker nu en driven ekonomiassistent/receptionist till ett spännande tillväxtföretag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som ekonomiassistent kommer du att sköta företagets kund- och leverantörsreskontra samt orderläggning. Du kommer att vara företagets ansikte utåt, vilket innebär att du också ska sköta receptionen, ta emot besökare och svara telefon. Vidare kommer du att ha daglig kontakt med både interna medarbetare och kunder samt ansvara för beställningar av kontorsmateriel etc. För rätt person finns det möjlighet att utvecklas i företaget.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som kan ge service på hög nivå, ta egna initiativ och har egen drivkraft. Du har några års erfarenhet som ekonomiassistent eller är nyexaminerad ekonom med ambitioner att få lära dig grunderna i ekonomi.

Övrigt / Other
Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Möjlighet till förlänings finns. Placering i Stockholm.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!