Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Försäljnings & Driftkonsulter till ICA

Har du erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill arbeta med utbildning på plats i butik? Då är det dig vi söker!

ICAs försäljnings & drift team behöver nu utöka med 4 konsulter som under en intensiv period kommer att ha en central roll i att utbilda butiker under migreringen till den nya plattform för online handel OCADO. Då utbildningarna är butiksspecifika så innebär tjänsten resor 2-3 dagar/vecka. Utbildningsdagar kommer att planeras tillsammans med beställande chef och resor kan komma att ske över hela Sverige. Uppdraget kommer att börja med en intern utbildning tillsammans med teamet start den 1 december i Solna. Uppdraget pågår tom 30/4 2023 och är på halvtid - 50%.

Din profil

  • Ca 5 års erfarenhet från dagligvaruhandeln
  • Erfarenhet från Onlinehandel
  • Är pedagogisk och har lätt för att uttrycka sig och förmedla kunskap
  • Känslan för service sitter i ditt muskelminne
  • B-körkort
  • Automatisk Order Butik (AoB)
  • StoreOffice
  • MinButik (meriterade)

 
Om rollen
Du kommer att utbilda personal på plats i butik i deras nya plattform för online handel. Det är ett konsultuppdrag och du blir anställd av oss på Inhouse AB samt att uppdraget är på halvtid.

Som person har du en positiv och engagerande attityd. Du är pedagogisk och är en mycket god kommunikatör samt finner det naturligt att hålla presentationer och utbildningar.

 Meriterande kompetens

  • Starkt meriterande är om du har arbetat inom utbildning tidigare
  • Ledande befattning från onlinehandel

Språk

  • Svenska flytande
  • Goda kunskaper i Engelska (skrift och tal)

Vad händer nu?
Tjänsten är en visstidsanställning på halvtid och resor förekommer.
Om du tycker att tjänsten låter intressant ansöker du enkelt med ditt cv via länken, du behöver inte bifoga något personligt brev. För att få så mycket fakta som möjligt om dig kommer du att få svara på urvalsfrågor samt göra arbetspsykologiska tester innan vi kallar till intervju, eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Josefin Dufbäck josefin.dufback@inhouse.se mobil 070-471 09 51.

Välkommen med din ansökan!

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Deltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Josefin Dufbäck

josefin.dufback@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!