Denna tjänst är inte längre aktuell.
HR-Administratör för konsultuppdrag april-juni
Är du den vi söker?
Trivs du i en stöttande och serviceinriktad roll där du får arbeta brett inom HR-området? Vill du tillhöra ett engagerat HR-team med känslan av att ditt arbete gör skillnad för andra? Då kan du vara den vi söker till vår kund.
Arbetsbeskrivning
Som HR-Administratör kommer du att ansvara för koordinering och administration inför sommarbemanning på fabriken. I rollen ingår att granska CV:n, boka eventuella drogtester, ordna passerkort och ansvara för introduktion och information till nya medarbetare i bemanning. Du kommer att vara kontaktperson gentemot olika samarbetspartners, vilka tillhandahåller bemanningspersonal. Ett operativt "hands-on" arbete där du är spindeln i nätet. Du kommer att vara arbetsgivarens ansikte utåt och den gemensamma länken gentemot samarbetspartners, bemanningspersonal och ledare i fabriken.
Din profil
Vi tror att du som söker har en eftergymnasial utbildning inom HR eller några års erfarenhet av administrativt och serviceinriktat HR-arbete från bemanning och/eller rekrytering samt generell HR-erfarenhet. God kunskap i både svenska och engelska är en nödvändighet.
För att trivas i rollen tror vi att du har ett strukturerat arbetssätt, är kommunikativ och har god förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Integritet och respekt för andra människor är nyckelkompetenser i din roll. Vi tror att du är ansvarstagande, resultatorienterad och agerar serviceinriktat och prestigelöst. Du värdesätter kvalitet och arbetar såväl självständigt som i team.
Om Inhouse
På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!
Övrigt/Vad händer nu?
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Inhouse och arbetar ute på uppdrag hos kunden i Skövde. Konsultuppdraget är på heltid med start 3 april fram till 30 juni. Du kommer att arbeta på plats på kontoret i Skövde med arbetstider ca kl 8-17.
Låter det som ett intressant uppdrag för dig? Vänta inte med att skicka din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. För mer information eller frågor, kontakta rekryteringskonsult Maria Fjellström. maria.fjellstrom@inhouse.se.
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Västra Götalands län