Kontakt

HR Generalist till Cupole Consulting


Om kunden / About the Client
Cupole Consulting Group grundades 2010 baserat på en dröm och en tydlig ambition om att sätta en ny standard på den nordiska managementkonsultmarknaden. Vi har sedan starten investerat i att vara våra klienters och anställdas förstahandsval, genom att visa dem hjärta, passion och omtanke kring dem och det vi arbetar med. Sedan starten har vi arbetet med några av nordens mest inflytelserika bolag, rekryterat utomordentliga medarbetare, löst komplexa problem samtidigt som vi har haft kul på vägen!

Vi är en nordisk utmanare på en konkurrensutsatt marknad och vi är övertygade om att vår viktigaste resurs för att fortsätta växa, är att vi hittar fler fantastiska medarbetare till vårt bolag.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Nu söker vi för vår kund Cupole Consulting en prestigelös och noggrann person till en operativ och administrativ roll som HR Generalist.

I rollen kommer du att arbeta nära Head of People (HR-ansvarig) och Ekonomichef där du kommer att ha ansvar för en stor del av det operativa och administrativa HR-arbetet som innefattar bland annat compensation & benefits, rekrytering och lättare ekonomiuppgifter. Du rapporterar till Head of People.

Arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
– Administration av pensioner och försäkringar
– Onboarding av nyanställda
– Hantering av sjuklön, ersättning och semesterlistor
– Policys, medarbetarguide och avtal
– Stöd till chefer och anställda avseende compensation & benefits
– Rekryteringsadministration och intervjuer
– Kontroll av kvittoredovisning
– Stötta Head of People (HR) och Ekonomichef

Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har relevant akademisk utbildning inom HR eller motsvarande. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet ifrån en liknande roll och har god kunskap inom arbetsrätt, policys och compensation & benefits. Du har vidare goda kunskaper i MS Office. Då koncernspråket är Engelska, så är det viktigt att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift.

Som person brinner du för service och samarbete. Du ska trivas i en administrativ och operativ roll i en föränderlig och expansiv miljö. Som person är du prestigelös samtidigt som du är noggrann, analytisk och organiserad i ditt arbete. Du är en person som arbetar självständigt och tar själv tag i arbetsuppgifter som behöver utföras.

Övrigt / Other
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Inhouse på 6 månader med stor möjlighet till förlängning eller anställning hos kund. Planerad start i september 2016. Cupole Consulting sitter i mycket fina lokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm.

Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin, elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!