HR-Koordinator med lönekunskap för konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi på Inhouse söker nu en driven HR-Koordinator med lönekunskap för uppdrag hos kund.

Som HR-Koordinator kommer du att arbeta inom företagets HR-funktion med administrativa uppgifter inom lön och HR.

Arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
– Kontakt person mot payroll såväl i Sverige som utomlands
– Avtalshantering
– Administrera, godkänna och följa upp utbetalning av löner och förmåner
– Koordinera Onboardingprogram (samt även avslutsprocessen)
– Vara behjälplig mot chefer och medarbetare inom organisationen
– Utbildning i system (superuser i rekryteringsverktyg), performance management osv.
– Övrig HR-administration

Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har några års erfarenhet av att arbeta brett med administrativa uppgifter inom både lön och HR. Det är meriterande om du har en examen inom ekonomi eller HR. Du har ett intresse av compensation & benefits samt HR-analys. Du är en kommunikativ person som kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du driven, stresstålig och prestigelös. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta högt som lågt. Som person är du noggrann och organiserad. Du ska trivas i en administrativ roll och tycka om att ge god service. Du tycker om att arbeta självständigt likaväl som i team.

Övrigt / Other
Bolaget är ett ungt expansivt entreprenörsbolag med verksamhet i flera länder där god förmåga att hantera förändringar och kontinuerligt sträva efter förbättringar är en förutsättning för att lyckas. Tjänsten är en inhyrning på 6 månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering med start omgående. Placering i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!