Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Hyresadministratör för konsultuppdrag april-juni

Är du den vi söker?

Till vår kund söker vi dig som är en starkt serviceinriktad person som söker nya utmaningar i en bred roll och har tidigare erfarenhet av kommersiell hyresadministration. 

Arbetsbeskrivning

Som hyresadministratör kommer du ha en central roll och ansvarar för att upprätta och administrera kommersiella hyresavtal.  Du kommer att arbeta nära kundens uthyrare i ett brett geografiskt område. Tillsammans med två andra kollegor kommer du att ingå i förvaltningsteamet. 

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

  • Registrera och administrera hyresavtal
  • Omsättnings- och fastighetsskatteavräkningar, driftändringar och scanning
  • Administration av inkassokrav
  • Justering av fastighetsskatt
  • Hyresavisering
  • Hyresredovisning (hyresinbetalningar/hyresfordringar
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

Din profil

Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande roll inom hyresadministration och har jobbat med kommersiella bestånd tidigare. Vidare har du erfarenhet från att arbeta i fastighetssystemet, meriterande med kunskaper i Vitec. Samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är du är noggrann, kvalitetsmedveten och har en utmärkt administrativ förmåga. Du trivs med att arbeta i en affärs-och serviceorienterad miljö där kunder och kollegor står i fokus.

Om Inhouse

På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Inhouse och arbetar ute på uppdrag hos kunden i Nacka. Konsultuppdraget är på heltid med start så snart som möjligt och 3 månader framåt. Du kommer att arbeta på plats på kontoret i Nacka med arbetstider ca kl 8-17. 

Låter det som ett intressant uppdrag för dig? Vänta inte med att skicka din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. För mer information eller frågor, kontakta rekryteringskonsult Maria Fjellström. maria.fjellstrom@inhouse.se

 

 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Maria Fjellstrom

maria.fjellstrom@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!