Inhouse söker Revisorassistenter till Stockholmsområdet!

Om kunden / About the Client
Vi söker nu revisorassistenter för kunds räkning i centrala och södra Stockholm!
Vår kund är ett välkänt namn i branschen och söker just dig brinnande intresse för revision!

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som revisorassistent jobbar du bl.a. med uppgifter som att förbereda underlag till ansvarig revisor, revidera räkenskaper och förvaltning samt att du ges möjlighet att själv ansvara för flera externa kunderkontakter. Du medverkar löpande i företagets verksamhet samtidigt som du ges goda möjligheter att växa med detta internationella företag! Vår kund lägger även stort fokus på deras egna interna utbildningsprogram för engagerade medarbetare!

Din profil / Your profile
Vi söker dig som är nyexaminerad ekonom på högskolenivå med inriktning mot revision och som ser en assistentroll som ett spännande första steg! Har du även viss erfarenhet eller praktiserat inom branschen alt jobbat som ekonomiassistent så har du en mycket god grund för rollen som revisorassistent.

Vi söker även dig som har grunden i en ekonomisk högskoleutbildning inom ekonomi/revison och som dessutom har ett par års erfarenhet av att arbeta med revision och som ser att du nu vill utvecklas och anta nya utmaningar i din roll.

Du har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket då vår kund ingår i en global organisation där man kommunicerar med både interna och externa medarbetare dagligen. Du har även goda data/systemkunskaper. Vidare söker vi dig som har en god samarbetsförmåga och trivs med att jobba i team! Är du är driven, social och har en hög känsla för service ska du söka direkt! Din ödmjukhet och ditt stora målfokus kommer att vara framgångsfaktorer!

Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid hos vår kund med placering i Stockholms city och Haninge.

Övrigt / Other
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson på Inhouse.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!