Denna tjänst är inte längre aktuell.
Interim Kundcenterchef
Är du den vi söker?
Tycker du att det är lika viktigt och inspirerande att leda andra mot framgång som att arbeta med det dagliga operativa arbetet på ett kundcenter? Då är detta tjänsten för dig!
Nu söker vi en Interim Kundcenter chef till vår kund i Uppsala.
Arbetsbeskrivning
Som Interim Kundcenter chef ansvarar du för ett team om 16 medarbetare genom att säkerställa att rmedarbetare har rätt information och motivation för sina uppgifter.
Dina arbetsuppgifter är bland annat:
• Rekrytera lämpliga medarbetare vid behov
• Schemalägga och bemanna den dagliga verksamheten
• Kompetensutveckla avdelningen och enskilda medarbetare
• Mäta och utveckla medarbetare genom löpande uppföljning och samtal och medlyssning samt säljcoachning
• Säkerställa att avdelningen når sina uppsatta mål
• Verka för ett gott samarbetsklimat mot kliniker och andra avdelningar
• Utvärdera och förbättra kundkommunikation, rutiner och arbetsmetoder i samarbete med Customer Journey Manager
• Själv ha tillräckligt många direkta kundkontakter för att kunna upptäcka svagheter eller förändringar i vårt kundbemötande över tid.
• Mäta, följa upp och rapportera utfall
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av Kundcenter alternativt säljande Callcenter samt är en erfaren ledare som älskar att stötta din grupp till stordåd!
För denna roll behöver du ha flerårig erfarenhet av ledarskap av säljande personal inom B2C telemarketing, butik eller liknande. Eftersom du kommer att vara delaktig i rekrytering av nyanställda behöver du ha stor erfarenhet av rekrytering och bemanning. Meriterande är om du har erfarenhet från servicebranschen och life sciencebolag.
Vi tror att din erfarenhet av försäljning och service är så bra att du kan vara ett föredöme och utbilda/coacha sälj/ serviceteknik
Du är strukturerad, tydlig och samtidigt prestigelös, vilket gör att du snabbt får förtroende inom organisationen.
Om företaget
Vår kunds verksamhet är inom den privata sjukvårdssektorn. Placeringsort för uppdraget är Uppsala, under hösten 2020 flyttar kontoret till Stockholm.
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt
Tjänsten är ett interims uppdrag på heltid med start omgående. Placeringsorten är på kontoret i Uppsala. Bifoga ditt CV samt gärna några rader med en motivering om vad du kan bidra med i denna roll. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.
Låter detta som någonting för dig? Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan! Ansök via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Andrea Leal, rekryteringskonsult, andrea.leal@inhouse.se. Varmt välkommen med din ansökan!</p