Junior lönemadministratör till interimt deltidsuppdrag

Är du den vi söker?
Är du en junior löneadministratör och vill arbeta deltid? Tycker du att en föränderlig arbetsmiljö är spännande? Är du intresserad av att utvecklas på ett spännande fastighetsbolag som växer stadigt? Då är det dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu för en kunds räkning en junior löneadministratör till ett konsultuppdrag på minst 6 månader på deltid ca 75 procent,
med stor chans till förlängning eller eventuellt fast anställning. Kontoret är beläget ca 15 min resväg från city i Norrort och ligger två minuters gångväg från tunnelbanan.

Rollen är omväxlande och man arbetar både högt och lågt. Dina arbetsuppgifter kan innehålla allt mellan lönekörningar till registering, avtalshantering och ad hoc uppgifter. Du kommer att ha ca 3 kollegor och arbeta i Hogia Plus. Dina arbetsuppgifter kan bestå av:

-Löneadministration
-Registrering
-Kontering
-Reseräkning
-Avstämningar
-Tidrapportering

Din profil
Du har en examen i löneadministration, har minst 6 månaders erfarenhet och vill utvecklas samt har arbetat i Hogia. Du är framåt, driven och positiv. Samtidigt är du flexibel, orädd och tvekar inte med att komma med förslag och du ska verkligen tycka om att arbeta med det du gör. Vidare har du inga problem att arbeta i en miljö som är i förändring, som ibland kan innebära tvära kast utan istället känner att det är utmanande och roligt. Du är lösningsorienterad, lugn och kan ta snabba beslut samt har mycket god samarbetsförmåga.

Övrigt
Intervjuer sker löpande, så tveka inte ansöka då tjänsten skall tillsättas så snart det är möjligt. Om du har några frågor, är du varmt välkommen att kontakta Caroline Fristedt caroline.fristedt@inhouse.se.