Kommunikativ Kundansvarig till Oscar Properties

Om kunden / About the Client
Oscar Properties bildades 2004 med visionen att skapa unika, designade, kreativa och moderna bostäder med utgångspunkt i varje byggnads historia. Modern design, arkitektur och en djup förståelse för hur människor vill leva och bo har alltsedan dess varit kärnan i vår identitet. Oscar Properties har sedan starten utvecklat och sålt fastigheter för cirka 3,5 miljarder kronor och producerat cirka 600 bostäder. Vi har idag 1 700 bostäder på ritbordet varav 360 är under produktion. Vi köper, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen i Stockholm med den långsiktiga strategin att vara aktiv inom både omvandling och nyproduktion. En byggnad signerad Oscar Properties kan vara en helt ny byggnad eller en omvandlad äldre byggnad, såsom en skola, en fabrik eller ett postkontor. Gemensamt för samtliga Oscar Properties-byggnader är modernismen och det unika.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Kundansvariga har den primära kundkontakten från planerat projekt, genom hela försäljningsprocessen fram till inflyttning. Kundansvariga ansvarar för kundkommunikation, kundvård samt försäljningsadministration i ett antal tilldelade bostadsprojekt. Kundansvariga bidrar till att Oscar Properties kunder alltid får ett professionellt och trevligt bemötande genom hela säljprocessen fram till tillträdet.

Du kommer att ansvara för att nå uppställda mål avseende nöjda kunder i tilldelade bostadsprojekt. Som en del i detta ansvarar du för Nöjd-Kund-Index-undersökning, samt att sammanställa och skicka ut information om NKI resultat till övriga organisationen. Du kommer att planera, förbereda och genomföra kundvårdande event och tillträde, samt medverka på säljstarter och visningar ca 1 ggr/vecka.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från liknande befattningar. Erfarenhet av kundkommunikation samt bygg- och/eller fastighetsbranschen är ett krav. Du har gärna en utbildning på högskolenivå inom kommunikation. Vi söker en person med mycket god stilistisk förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, mycket god förmåga att hantera många saker samtidigt samt en vana att planera och strukturera sitt arbete självständigt och i team. Det är även en fördel ifall du har arbetat i CRM systemet Vitec.

Övrigt / Other
Tjänsten har tillträde omgående. Oscar Properties samarbetar i denna rekrytering med Inhouse, vänligen kontakta Jessica Grip för eventuella frågor, jessica.grip@inhouse.se eller 08-52 22 33 10. Ansök via länken nedan med CV och personligt brev tack!

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!