Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Kommunikatör med kund- och konsumentkontakt till Atria

Är du den vi söker?

Är du en positiv och kommunikativ person som tycker att digitala kanaler är ett fantastiskt arbetsverktyg, du svarar gärna i telefon och har lätt för att bygga relationer? Gillar du att ge bästa möjliga service och att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter samtidigt? Då kan det vara dig vi söker som kommunikatör till Atrias kund- och konsumentkontakt.

På Atria älskar vi god mat! Vi är stolta över att Sibylla, Ridderheims, Lithells, Lönneberga, Arbogapastej och fler av Sveriges mest traditionsrika varumärken har samlats hos oss. Vill du arbeta på ett ansvarstagande matföretag med spännande varumärken som ligger konsumenten varmt om hjärtat, är det hos oss du ska jobba!

Arbetsbeskrivning

Dina huvudsakliga uppgifter i denna roll är att vara Atrias ansikte utåt och ansvara för växel, kund och konsumentkontakt via telefon, mejl och sociala kanaler.

Uppgifter:
• Dagligen koordinera och publicera nyheter och meddelanden på intranät, digitala skärmar, anslagstavlor, atria.se och sociala kanaler med målet att öka kännedomen om vad som händer i företaget, såväl internt som externt
• Bevaka och besvara sociala kanaler
• Hantera Atrias växel och svara på inkommande samtal och mejl
• Hantera frågor och reklamationer från kunder och konsumenter
• Administrativa uppgifter inom kommunikation och information såsom beställa trycksaker, hantering av mobilabonnemang samt säkerställa kontaktuppgifter online
• Koordinera information och service på huvudkontoret i Sundbyberg

Din profil

Du har en akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom kommunikation, marknadsföring eller liknande samt minst 3-5 års erfarenhet från arbete inom konsument/kundtjänst. Du har en hög kommunikativ nivå och har goda kunskaper i det svenska språket. Du har stort intresse och dokumenterad erfarenhet av publicering och administrering av sociala medier. Du besitter kunskap i olika publiceringsverktyg samt goda kunskaper i powerpoint. Då företaget är internationellt vill vi att du behärskar engelska i tal och skrift.

Som person är du positiv, engagerad och tycker om att leverera god service. Du tar initiativ och har en ständig drivkraft att vilja utveckla och förbättra. Du gillar ett varierat arbetsinnehåll och har förmåga att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt. Då tjänsten kräver att du tar mycket ansvar för det egna arbetet krävs stor personlig mognad och att du har förmåga att prioritera och strukturera upp ditt dagliga arbete. Vidare krävs det att du är mycket kommunikativ och har god samarbetsförmåga då du har stora kontaktytor både internt och externt.

Om företaget

Atria Sweden är ett av Skandinaviens ledande matföretag med välkända varumärken som Lithells, Sibylla, Lönneberga, Arbogapastaj och Ridderheims. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Vi levererar trygg mat som producerats på ett ansvarsfullt sätt och som ger välmående och inspiration till våra kunder och konsumenter. Atria Sweden har ca 950 medarbetare, sju produktionsanläggningar och en omsättning på ca 3 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 4 500 anställda och en omsättning på ca 12,5 Mrd SEK.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Atrias huvudkontor i Sundbyberg. Ansök gärna redan idag, intervjuer kommer att ske i augusti. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Cecilia Grufman, rekryteringskonsult. Välkommen med din ansökan!</p

Sök jobbet

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!