Kommunikatör till Inhouse

Arbetsbeskrivning / Work Description
Du kommer att kommunicera mot kunder och kandidater på våra fokusmarknader; Kommunikation, Ekonomi, HR, Försäljning och Administration. Dina huvudsakliga kommunikationskanaler är sociala- och digitala medier samt olika typer av seminarier.

Dina främsta arbetsuppgifter blir att;
• Ansvara för utveckling, uppdatering och SEO- optimering av hemsidan. Skriva artiklar, bloggar och nyheter kopplat till vår verksamhet för vidare publicering på inhouse.se
• Ansvara och utveckla Inhouse närvaro på Facebook, LinkedIn, Twitter och YouTube..
• Projektleda och skriva nyhetsbrev och e-postutskick mot kunder och kandidater
• Ansvara för och projektleda Inhouse seminarieverksamhet och kundevents.
• Ansvara för andra aktiviteter till kunder och kandidater.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har stor erfarenhet av att kommunicera i digitala kanaler. Du är en mycket god skribent. Det är också viktigt att du är en bra projektledare med vana att koordinera flera olika projekt samtidigt. Du är van att operativt genomföra taktiska marknadsaktiviteter.
Som person är du flexibel, kreativ och handlingskraftig. Du kommer att jobba med många olika frågor på olika nivåer mot flera olika målgrupper, vilket ställer höga krav på bla prioriteringsförmåga.

Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning på deltid ca 40 % med start omgående. Låter tjänsten intressant? Ansök via länken nedan.