Konsultuppdrag på retailbolag som ekonomiassistent

Om kunden / About the Client
Vår kund är ett retailbolag i Liljeholmen inom mode. Man söker nu en ekonomiassistent för konsultuppdrag under minst tre månader med möjlighet till förlängning eller anställning.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra, kundreskontra, betalningar och löpande bokföring samt övriga administrativa uppgifter som ingår på en ekonomiavdelning. I uppdraget kan även ingå lönearbete. Det är en fördel om du har erfarenhet av valutor och EU-moms.
Vi tillämpar ekonomisystemet Visma.

Din profil / Your profile
Vi ser helst att du har minst några års erfarenhet som ekonomiassistent och har goda kunskaper i bokföring. Du bör ha goda kunskaper i engelska i tal och i skrift. Meriterande med erfarenhet av lönearbete.

Övrigt / Other
Uppdraget är med tillsättning omgående, så sök gärna så snart som möjligt.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.