Kontors- och administrativassistent– tycker du om att möta människor samt effektivisera ditt arbete genom administration?

Om kunden / About the Client
Sju erfarna kollegor väntar på att få permanent förstärkning till sitt kontor i centrala Stockholm. Vi erbjuder dig en utmanande roll i det ledande nordiska interims-rekryteringsföretaget Nordic Interim AB. (www.nordicinterim.com)

Nordic Interim är en fristående verksamhet för att leverera kvalitetssäkrade och kostnadseffektiva Interim Management-tjänster. Bolaget grundades 2004 för att möta behovet av ett trovärdigt och ansvarstagande bolag och är nu Nordens ledande leverantör av interims rekryteringstjänster.
Bolaget ägs av Nordic Interims ledning samt medgrundarna Novare Human Capital, Investor AB:s delägda HR fokuserade dotterbolag, och OdgersBerndtson, en i Sverige och internationellt ledande Executive search-firma.

Trivs du i en expanderande, professionell och personlig miljö där bemötande och service är av avgörande betydelse är detta ett arbete för dig!

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Kontors- och administrativassistent kommer du att ha tre fokusområden, främst är att ta emot besökare, koordinera mötesrum och svara i telefon. Sekundärt men ändå så viktigt är att ta emot, besvara och registrera inkommande Cv:n i företagets databas. Samt att ha delansvar för alla administrativa arbetsuppgifter på kontoret.

I rollen kommer du att:
• Ta emot inkommande samtal och skapa grunden för en positiv relation
• Besvara inkommande mail och registrera bifogade Cv:n i vår databas
• Ta emot och välkomna Nordic Interims besökare – ställa iordning konferensrum
• Boka möten och resor samt samordna kalendrar och mötesbokningar
• Uppdatera vår hemsida och vårt Twitterkonto (för att avlasta vår huvudansvarige)
• Inkommande fakturahantering och betalning på bank (för att avlasta vår huvudansvarige)
• Avtalshantering, posthantering
• Var 4:e vecka sköta köket – kaffekokning, tömma diskmaskin och hålla ordning
• Andra ad-hoc uppgifter tillkommer

Din profil / Your profile
Vi söker dig som är en handlingsmänniska med hög servicekänsla och social kompetens.
För att göra succé i rollen ser vi att du är prestigelös, initiativtagande och lugn.
Du är positiv och självgående, har en hög integritet och räds inte för att hugga i där det behövs. Du är professionell och förstår vikten av diskretion, är strukturerad och noggrann, pålitlig och har en stark förmåga att uttrycka dig så väl muntligt som skriftligt i svenska och engelska.
Vi ser att du tidigare har arbetat inom service i 1-3 år, erfarenhet av administration är meriterande. Även erfarenhet av ekonomiarbete är meriterande för jobbet men inget krav.
Du arbetar metodiskt och tryggt i MS Officepaketet.
Nordic Interim är en härlig arbetsplats med högt i tak och prestigelösa kollegor. De sitter i fantastiska lokaler mitt i centrala Stockholm.

Övrigt / Other
Tjänsten är en deltidsanställning med arbetstiderna 9-15 med tillträde så snart som möjligt. Diskussion om möjlighet till utökade arbetstider finns längre fram. Uppdraget sköts via Inhouse och kommer att löpa på under 6 månader med stor chans till förlängning. Nordic Interim har sommarstängt under juli månad och då är alla på kontoret lediga.
Känner du att det här är en roll för dig så tveka inte att söka, viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för tjänsten och företaget. Har du frågor vänligen kontakta Olivia Bergström eller Ellen Borell.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!