Kontakt

Kontorsadministratör sökes till vår fantastiska kund!


Är du den vi söker?
För kunds räkning söker vi en kontorsadministratör till ett företag som är verksam inom välgörenhet!

Arbetsbeskrivning
I denna roll som kontorsadministratör har du en central funktion på företaget då du kommer att ansvara för inköp av material till kontoret, jämföra priser genom att ta in offerter från olika leverantörer och upphandla avtal/tjänster till kontoret. Vara behjälplig till besökare genom att svara på frågor och visa dem rätt på kontoret. Vidare hanterar du även inkommande samtal samt sköter post och budhantering. Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare. Du ser till att det finns kaffe eller thé att erbjuda till besökarna och förbereder möten med luncher och fika vid behov.

Din profil
I rollen som kontorsadministratör på detta företag läggs det stor vikt vid att du har positiv energi, sprider glädje och är välkomnande. Det är även viktigt att du är proaktiv, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras på kontoret. Du är även noggrann, prestigelös och ha hög servicekänsla!
Du ska även ha goda kunskaper i svenska och engelska samt ha god datavana i Officepaketet.
För att trivas i den här rollen ser vi att du är i början av din karriär med 1-2 års arbetslivserfarenhet av service och administration.

Om företaget
I rollen som kontorsadministratör kommer du vara en del av företagets ekonomi-, HR- och administrationsenhet som består av tre personer idag. Här kommer du arbeta tillsammans med engagerade kollegor där det är högt i tak och en hjälpsam stämning på kontoret!

Övrigt
Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 08:30-17:00 och kontoret är beläget centralt i Stockholm. Du kommer de första sex månaderna vara anställd via Inhouse för att sedan bli överrekryterad till företaget.