Kontakt

Kontorsansvarig till Inhouse i Stockholm


Är du den vi söker?
Är du en lösningsorienterad receptionist full av positiv energi? Inhouse är ett prisbelönt entreprenörsdrivet tillväxtföretag och vi hoppas att du vill bidra till vår fortsatta framgång! Som kontorsansvarig blir du en viktig nyckelperson på vårt kontor. Du rapporterar till vår ekonomichef och har även drygt 40 andra härliga kollegor som räknar med dig.

Arbetsbeskrivning
Låt oss börja med att berätta lite om varför vi tycker att du ska börja hos oss. Här kommer du till en arbetsplats där vi har roligt tillsammans på, vad vi menar, ett av Stockholms finaste kontor. Din roll är väldigt omväxlande och du ges mycket eget ansvar från dag ett.

Som kontorsansvarig på Inhouse har du två huvudsakliga roller, dels ansvarar du för receptionen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att välkomna besökare, se till att kontoret är representativt samt sköta diverse inköp till kontoret. Det sker även en del möten och konferenser som du ansvarar för.

Den andra delen består av att stötta ledningen med administrativa uppgifter, t.ex. att vara behjälplig till ekonomichefen med fakturering, leverantörsreskontrahantering och systemstöd till konsulter. Du kommer även stötta kommunikationsansvarig med diverse marknadsaktiviteter, som t.ex. uppdateringar av hemsidan.

Din profil
Vi söker dig som drivs av att ge bra personlig service, sprider energi omkring dig och har ett positivt förhållningsätt. Eftersom det emellanåt händer många aktiviteter samtidigt så är det även viktigt att du är prestigelös, noggrann och har förmåga att prioritera.

Då tjänsten innebär mycket självständigt arbete behöver du vara duktig på att ta initiativ och hitta lösningar på de olika typer av situationer som uppstår på ett kontor. Vi tror därför att det är viktigt att du tidigare har arbetat i kontorsmiljö. Vidare har du goda kunskaper i Office paketet samt uttrycker du dig obehindrat i tal och skrift på svenska.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag.

Övrigt
Vi sitter i moderna och ljusa lokaler, ett kvarter från Stureplan med utsikt över Humlegårdsparken. Tjänsten är tillsvidare med önskan om start omgående. Känner du att detta är en tjänst som skulle passa dig? Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Ann-Sofi Sjöström på Inhouse. Vi ser fram emot din ansökan!