Kontakt

Kontorsassistent på uppdrag till Profi Fastigheter


Om kunden / About the Client
Profi Fastigheter bedriver aktiv förvaltning och utveckling av kommersiella fastigheter med fokus på Storstockholm. Fastighetsbeståndet omfattar cirka 400 000 kvm kommersiella lokaler. Verksamheten drivs i egen regi och organisationen består av cirka 35 kunniga medarbetare. Profi Fastigheter har som mål att vara framstående inom hållbar förvaltning och utveckling av fastigheter vilket gagnar våra kunder och samhället i stort. Konceptet Stockholm Modecenter och stadsdelen InfraCity är exempel på projekt som drivs av Profi Fastigheter. Bland Profi Fastigheters investerare återfinns bland andra Kåpan Pensioner Försäkringsförening, Alecta, Sparinstitutens Pensionskassa (SPK), Postens Pensionsstiftelse, IngaBritt och Arne Lundbergs Forskningsstiftelse, Riksbankens Jubileumsfond och Skandinaviska Enskilda Banken Pensionsstiftelse.

Som Profi Fastigheters kontorsassistent är du navet i företaget. Du ska säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande till besökare och med hjälp av små detaljer få kontoret att kännas varmt och hemtrevligt.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som kontorsassistent är du ansvarig över kontorets allmänna ytor, det innebär att du ser till att det finns färskt kaffe, att alla ytor är rena/representativa, samt med ljus och snittblommor får du kontoret att se trevligt ut för både de anställda och de externa besökarna.
När besökare kommer in i lokalen välkomnar du dem och erbjuder något att dricka. Inför konferenser/möten ansvarar du för att köpa in den mat/dryck som önskas. Inköp till kontoret i allmänt gör du, dvs. kontorsmaterial samt behovsmaterial. Det är även du som ser till att papper, kontorsmaterial etc är påfyllt där det ska.
Kontorets administration och service ska smidigt flyta på under ditt ägarskap.

Ytterligare arbetsuppgifter:
• Kontakt och feedback med leverantörer
• Enklare städning av lokalen; tv-skärmar, kyl och frys, kaffemaskiner
• Vara kontaktperson mot IT och säkerhetsbolag
• På uppdrag driva och genomföra projekt samt utföra enklare kontorsadministration såsom scanning och arkivering
• Ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor

Din profil / Your profile
Profi är en arbetsplats med hög känsla för service och professionalism samt mycket glädje därför söker vi nu dig som kan bidra med energi och service i världsklass. Du brinner för att få påverka i de små detaljerna på kontoret och har en prestigelös inställning.
För att lyckas i den här rollen krävs det hög flexibilitet, noggrannhet och lugn, det är även viktigt att ta egna initiativ och ansvar.
Du är relationsbyggare och samarbetsorienterad, samt en god kommunikatör. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi ser att du har ett par års erfarenhet från serviceyrket, erfarenhet från reception och restaurang är meriterande.

Övrigt / Other
Tjänsten är ett uppdrag med start i mitten på maj och kommer att löpa på till slutet på augusti. Under veckorna 28-30 kommer kontoret att vara sommarstängt. Du kommer att bli anställd av Inhouse för detta uppdrag och intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor vänligen kontakta Olivia Bergström.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!