Kontakt

Kontorsassistent till Edgeware AB!


Är du den vi söker?
Till TV och video streamingbolaget Edgeware söker vi nu en kontorsassistent till deras fantastiska kontor i centrala Stockholm.

Arbetsbeskrivning
I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med sysslor som att ta emot besökare och leveranser, sköta telefon- och mailpassning, ansvara över samtliga kontorsytor inklusive kök, konferens-och mötesrum för att få det att kännas presentabelt och hemtrevligt, gå diverse ärenden, hantera post- och budhantering samt se till att kontorsförrådet är påfyllt. Du kommer att ha möjlighet att påverka och skapa dina egna rutiner för att få det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare. Du ser till att det finns kaffe eller te att erbjuda till besökarna, förbereder möten, luncher och fika samt företagsevent såsom sommarfester, hotellbokningar etc.
Framöver finns stora möjligheter att utveckla denna roll till något bredare och mer backofficeorienterade sysslor.

Din profil
Som kontorsassistent hos Edgeware läggs det stor vikt vid att du tar egna initiativ och är social. Du är driven och framåt samt tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har erfarenhet av arbete inom service sedan tidigare och har framförallt ett öga för vad som behöver göras!
För att trivas i den här rollen ser vi att du tycker om mötet med andra människor. Du bör även vara flexibel och trivas i en arbetsmiljö där det händer mycket.
Goda kunskaper i svenska och engelska samt ha god datorvana i Officepaketet är ett krav.

Om företaget
Edgeware AB som startades 2004 har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Koncernen har även kontor i Hongkong, Mexio och USA. Företaget bygger både hård-och mjukvarusystem som levererar TV-innehåll via internet. Edgewares innovativa idéer inom strömning av TV fortsätter att utmana den rådande marknaden!

Det råder en öppen företagskultur med högt i tak samt fokus på utveckling, sälj och kreativitet!

Övrigt
Tjänsten är inledningsvis en deltidstjänst på 50 % med ambition att rollen längre fram eventuellt kan utvecklas till en heltidstjänst. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 09:00-13:00. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Du kommer under de sex första månaderna vara anställd via Inhouse för att sedan eventuellt bli överrekryterad till företaget. Tillträde är omgående och Inhouse kommer att träffa kandidater löpandes så skicka in din ansökan redan idag!