Kontorsassistent till framgångsrika Arken Zoo

Om kunden / About the Client
Är du en person som brinner för service, skapa rutiner och gillar utmaningar och hundar är det här en tjänst för just dig. Du kommer att vara en viktig person i denna nya tjänst där Arken Zoo står inför en tillväxt och byter lokaler.

Arken Zoo är en del av EQT-ägda Musti ja Mirri Group (MMG), som är Nordens ledande detaljhandelsföretag inom husdjurssegmentet. Produktsortimentet består av ett komplett utbud av foder och tillbehör för husdjur. Företaget har 225 butiker i Sverige och Finland samt e-handel. I Sverige ingår varumärkena Arken Zoo, DjurMagazinet och Grizzly Zoo samt Vettris och Trimmis. Konsumentförsäljning för samtliga kedjor uppgår till över 200 MEUR och vi är nästan 900 medarbetare i koncernen som är passionerade att göra livet för husdjuren och deras ägare enklare, säkrare och roligare. Läs mer på www.arkenzoo.se & www.zoosupport.se

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som kontorsassistent på Arken Zoo är du den som har hand om de allmänna ytorna, det ska se representativt ut för såväl dina interna kollegor som de externa besökarna. Då företaget precis ska flytta till nya lokaler har du en stor del i att sätta nya rutiner och plats för kontorsmaterial etc.
Ditt fokus ligger i att ha kontakt med leverantörer, ta emot leveranser, scanna och arkivera dokument samt inköp av kontorsmaterial etc.
Vidare är du behjälplig och assisterar övriga avdelningar på kontoret med diverse administrativa uppgifter så som att boka resor, hotell och hyrbilar.

Allt efter tiden finns möjligheten att avancera och ta sig an fler uppgifter.

Din profil / Your profile
Arken Zoo är i en spännande fas då dem ständigt expanderar, det innebär att du som person behöver vara initiativtagande och ha ett eget driv. Du får mycket eget ansvar och trivs i det självständiga arbetet samtidigt som du vill vara där det händer. Du har social kompetens och är lättsam att arbeta med, samtidigt som du kan våga ställa krav på dina kollegor.
För att lyckas i den här rollen behöver du vara lugn och trygg, service minded och ha ordning och reda, inte minst vara prestigelös.

Vi ser att du har arbetat med service i 1-3 år och nu önskar en ny utmaning att få sätta tänderna i en ny funktion på ett varmt och trevligt företag.
Vi ser att du arbetar väl i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på såväl engelska (koncernspråk) som svenska.

Övrigt / Other
Detta är en bemanning på 6 månader med chans till förlängning, alltså kommer du att vara anställd av Inhouse för detta uppdrag. Arbetstiderna är 8-17 och företaget sitter i Kista. Det kommer att finnas hundar på kontoret så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd.

Låter detta spännande? Beskriv vad som gör dig motiverad att driva denna nya och spännande tjänst. Kontakta gärna Olivia Bergström om du har frågor eller funderingar.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!