Kontakt

Kontorsassistent till Nordika Fastigheter


Är du den vi söker?
Älskar du mötet med människor och vill bygga på din erfarenhet inom service och administration? Nordika Fastigheter söker dig som vill utvecklas hos dem!

Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot besökare, svara i telefon samt se till att konferensrum och allmänna ytor är representativa. Du kommer att ha ett övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften ”flyter på”. Du underlättar och supporterar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex.

• Resebokningar
• Boka och organisera möten
• Inköp av kontorsmaterial
• Beställning av frukt, kaffe och kontorsmaterial
• Fakturahantering

Din profil
För att trivas i rollen som kontorsassistent hos Nordika ser vi gärna att du har något års erfarenhet från liknande arbete. Vi tror också att du är engagerad, prestigelös och mycket serviceminded. Du gör alltid det där lilla extra för att kollegor såväl besökare ska känna sig välkomna och trivas.

Vi söker dig som har positiv energi och som med hög servicenivå hjälper till att skapa en arbetsplats av högsta kvalitet för såväl medarbetare som besökare.

Du har goda kunskaper i Office paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.

Om företaget
Nordika är en expansiv och ledande aktör som arbetar med att investera institutionellt kapital i fastigheter. Bolaget grundades år 2011 och består av ett litet team om 8 medarbetare. Nordika strävar efter att skapa värde genom goda investeringar och utveckling av fastigheter.

Övrigt
Detta är ett vikariat som planeras pågå mellan januari 2018 till juni 2018 och du kommer vara konsult via Inhouse. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:30-17:30 och kontoret är beläget på Norrlandsgatan 20 i centrala Stockholm. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka då in en ansökan med CV och en motivation till varför just du skulle passa.