Kontakt

Kontorsassistent till Nordika


Är du den vi söker?
Vill du få erfarenhet mellan gymnasiet och universitetet inom service, administration och ekonomi? Är du motiverad samt serviceminded? Då är denna tjänst på Nordika något för dig.

Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot besökare, svara i telefon samt se till att konferensrum och allmänna ytor är representativa. Du kommer att ha ett övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften flyter på. Du underlättar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex.

• Resebokningar
• Kontering
• Boka och organisera möten
• Kalenderansvar
• Inköp av kontorsmaterial
• Arkivering
• Beställning av frukt, kaffe och livsmedel
• Lättare ekonomiuppgifter
• Fakturahantering
• Delvis privata ärenden

Din profil
För att trivas i rollen som kontorsassistent hos Nordika ser vi gärna att du har något års erfarenhet från liknande arbete. Du är självständig och tycker om att ta ansvar för att göra uppgifter själv. Som person är du även engagerad, proaktiv och prestigelös. Du måste kunna planera själv och samtidigt ha huvudet på skaft.

Du har goda kunskaper i Office-paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska.

Körkort är meriterande.

Om företaget
Nordika är en expansiv och ledande aktör som arbetar med att investera institutionellt kapital i fastigheter. Bolaget grundades år 2011 och består av ett litet team om 9 medarbetare. Nordika strävar efter att skapa värde genom goda investeringar och utveckling av fastigheter.

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag via Inhouse som planeras pågå från slutet av februari 2019 till slutet av april 2019 med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:30-17:30 och kontoret är beläget på Norrlandsgatan 20 i centrala Stockholm. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka då in en ansökan med CV och en motivering till varför just du skulle passa.