Koordinator till Försäljningsavdelningen på Oscar Properties

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client

Oscar Properties är ett av Sveriges mest nytänkande fastighetsbolag. Med hjälp av de främsta arkitekterna, stor passion och en serviceorienterad organisation skapar de moderna bostäder med känsla. Under de verksamma åren har de sammanlagt byggt 500 bostäder och ytterligare ca. 1500 stycken ligger på ritbordet. Oscar Properties är ett ungt företag (med start 2004), vilket de ser som en styrka och grogrund för ytterligare expansion såväl som en förutsättning för att även i framtiden vara en kreativ injektion på den svenska marknaden.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Rollen som Koordinator till Försäljningsavdelningen handlar om att besvara kundernas frågor samt lösa de problem som uppstår i samband med försäljning och tillträden. Detta gör att du behöver vara väl insatt i allt som rör fastigheterna. Du kommer att vara i kontakt med byggbolaget samt mäklarfirmor för att kunna hjälpa kunden på bästa sätt. Du kommer även att assistera Försäljningschefen med diverse sysslor.

Vidare kommer du att uppdatera kundregister och skicka ut nyhetsbrev. Vid säljstart kommer du att vara med i planerandet av denna och finnas på plats och agera visningsvärd/värdinna. I tjänsten ingår det även att gå ärenden och vara behjälplig där det behövs, upprätta säljstatisk, ta fram säljunderlag, administration etc. Du ansvarar för allt som rör eftermarknad och stöttar våra kunder i allt som sker efter att affären är klar.

Din profil / Your profile

Du har tidigare arbetat några år som Koordinator, förslagsvis inom bygg/mäklarbranschen. Du är van att bemöta kunder och brinner för service och människor samt ser till att ge bästa möjliga service. Du är en problemlösare som är professionell samt glad och positiv. Vidare har du skinn på näsan och har inte några problem att säga nej.

För att klara rollen behöver du ha ordning och reda, vara prestigelös och med glädje ta dig an både stora och små uppgifter. Du vågar ta plats samt har lätt att bygga kontaktnät. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet och specifikt i Excel. Du behärskar obehindrat engelska och svenska både i tal och skrift.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning och skall tillsättas i september. Låter detta som en intressant tjänst för dig? Tveka inte att söka redan idag.

Kontaktperson(er)
Ida Bertilsson
Josefin Thörnert

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-09-06