Kontakt

Kundservicemedarbetare för vår kunds räkning!


Är du den vi söker?
För vår kunds räkning söker vi drivna kundservicemedarbetare. Kunden fortsätter att växa med framgång och söker ständigt efter attraktiva medarbetare som vill fortsätta att vidareutveckla framgångssagan!

Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare ingår du i Backofficegruppen som ett härligt gäng på fem personer. Du kommer att ha kontakt med kunder genom att besvara deras frågor kring fakturor och annonser. En del enklare hantering av ekonomi ingår också i rollen. Du kommer ansvara för posthanteringen på företaget, mestadels utdelning av post. Rollen är en grundläggande kundserviceroll, som bygger på att hantera inkommande ärenden i stor del. Då kundservice är en av det viktigaste elementen i ett företag, vill vi gärna att du är någon som är engagerad och ser möjligheter till förbättring!

Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare ingår följande:
• Svara i telefon, inkommande samtal från våra kunder och användare. Telefontider är 10-12, 13-15.
• Svara på inkommande ärenden genom mail och vårt kundforum.
• Hantera posten
• Registrera reklamationer, samt en del uppföljning av detta
• Agera support till säljarna i fakturafrågor och krediteringar

Din profil
• Vi vill att du är en positiv och glad person som trivs med att hjälpa folk
• Vi söker dig med erfarenheten inom kundservice
• Gärna tidigare erfarenhet inom programmen Zendesk och Payex
• För dig är kunden i fokus – du ser dig själv som god lyssnare och är duktig på att kommunicera på ett pedagogiskt sätt

Om företaget
Som medarbetare hos vår kund får du förmåner som mobiltelefon och dator. Du får även tillgång till privatvårdförsäkring, friskvårdsbidrag samt pension enligt ITP-plan.

Övrigt
Detta är en rekrytering med start omgående. Intervjuer sker löpande.
Arbetstiderna är 08:30-17:00, måndag till fredag.
Låter det här som en tjänst för dig? Sök via länken. Viktigt att du motiverar varför just du skulle passa in i rollen som kundservicemedarbetare!

Vid frågor eller funderingar hör gärna av dig till Malin Söderberg på malin.soderberg@inhouse.se