Denna tjänst är inte längre aktuell.
Kundservicemedarbetare till PwC
Är du den vi söker?
Nu söker vi en kundservicemedarbetare till PwC:s Customer Hub som vill vara med och driva affärsverksamheten framåt och vara ansiktet utåt för PwC Sverige. Som kundservicemedarbetare på Customer Hub ansvarar du för alla inkommande ärenden till PwC Sverige och är i många fall den första kontakt en kund har med företaget. Nu söker vi dig med stort kundfokus och driv som är mån om att hjälpa och skapa goda relationer såväl internt som externt. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är placerad i ljusa och trevliga lokaler på Torsgatan i centrala Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare på Customer Hub har du kundupplevelsen i fokus och tar emot ärenden såsom offertförfrågningar, frågor om tjänster, jobbansökningar, fakturafrågor m.m. och fördelar dessa rätt i organisationen. I arbetsuppgifterna ingår även att:
• bevaka och hantera/lösa inkomna ärenden i ärendehanteringssystemet
• dokumentera arbetet kring leadshantering i system (Easit samt Salesforce)
• uppträda professionellt i mail samt telefonkonversation, både internt och externt
• systemadministration för CRM (Salesforce), telefoni (Puzzle) och ärendehantering (Easit)
• följa upp statistik månatligen och skicka dessa till ansvarig för Customer Hub
• ta inkommande samtal för växeln under en timme per dag under växelns lunchtimme
• se utvecklingsmöjligheter och förbättringar och lyfta dessa till ansvarig för Customer Hub
• delta på grupp- och avdelningsmöten.
Din profil
Vi söker dig som är självgående och serviceminded med affärsdriv och engagemang som gillar att hitta lösningar och följa upp ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du motiveras av att arbeta säljdrivet, även om tjänsten inte har säljansvar. Vidare har du affärssinne och är intresserad av näringslivs- och samhällsfrågor. Du har en mycket god kommunikationsförmåga både skriftligt och verbalt och behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har gymnasial utbildning med minst 2 års erfarenhet från liknande arbete samt god systemvana.
Om företaget
PwC Sverige är marknadsledande inom revision, skatte- och affärsrådgivning med 2 800 medarbetare och 34 kontor runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap utvecklar vi värden för våra 45 000 kunder.
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning. Låter det intressant? Intervjuer kommer att ske löpande så ansök redan idag! OBS! Vid frågor kontakta Hedvig Olsson, hedvig.olsson@inhouse.se Ansökningar tas inte emot via mejl. Välkommen med din ansökan!
Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.</p