Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Kundtjänstmedarbetare till JCDecaux

Är du den vi söker?

Nu söker vi en driven, nyfiken och serviceinriktad stjärna som vill vara med på en utvecklande resa.
I din roll som produktionsledande kundtjänstmedarbetare kommer du att vara ansiktet utåt samt företagets länk mot kunder, kommuner och allmänheten.  
Kanske har du tidigare erfarenheter inom serviceyrket och/eller önskar ta nästa kliv in i din karriär?

 

Arbetsbeskrivning
 

Som kundtjänstmedarbetare på JCDecaux kommer du med dina insatser tillsammans med dina kollegor arbeta aktivt för att bibehålla en hög kundnöjdhet. Detta innebär allt från att ha löpande kontakt med säljare, kommuner samt hantera inkommande felanmälningar på ett serviceinriktat och effektivt sätt.  
Du arbetar dagligen med uppföljning och återrapportering av inkommande felanmälningar från kunder kommuner samt cykelabonnenter då du även hanterar kundärenden från deras cykelsystem i Lund.

Exempel på övriga arbetsuppgifter:

  • Hantera inkommande felanmälningar
  • Ansvara för affischeringen. Mål 100% affischering.
  • Ge stöd till serviceledning inför underhållsplanering
  • Felanmälan
  • Löpande kontakt med kommuner
  • Ansvara för Lundahoj och dess kundtjänst.
  • Uppföljning av utförda åtgärder samt affischering

Din profil
 

De personliga egenskaper som efterfrågas är nyfikenhet, samarbets- och initiativförmåga, driv och målmedvetenhet samt att du är kundorienterad. Du är serviceinriktad, noggrann och har god social kompetens. Du ska även ha intresse i att utveckla, förbättra, söka lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ.
För att lyckas i denna roll behöver du ha goda kunskaper både i tal och skrift i Svenska och Engelska samt goda kunskaper i Excel. Du bör även ha en god förmåga att ha flera olika projekt samtidigt och att kunna arbeta i ett högt tempo.

 

Om företaget
 

Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår kund. Inhouse erbjuder expertkompetens inom rekrytering som rör områdena Marknad & Kommunikation, HR, Ekonomi & finans samt administration. Utöver våra specialistområden har vi Talents by Inhouse som rekryterar och hyr ut personer i början av sin karriär oavsett bransch eller inriktning. Exempel på områden är försäljning, inköp, teknik, Office Management, kundservice och administration. Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande!

 

Övrigt
 

Tjänsten är på heltid mån-fre 08:00-17:00 Lunch 1 h (12-13).
Arbetet utförs på huvudkontoret i Stockholm i deras fräscha lokaler mitt på Stureplan.
Uppdraget är ett konsultuppdrag på 100% och tillhandahålls via Inhouse AB. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt tjänsten via hemsidan www.Inhouse.se. Du behöver inte skicka med något personligt brev då vi är helt övertygade om att ditt CV räcker gott och väl. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult & konsultchef Johan

Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Johan Lindemalm Karlsson

johan.lindemalm.karlsson@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!