Kontakt

Kundtjänstmedarebetare som kan skapa avtryck hos våra kunder


Om kunden / About the Client
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du en viktig roll för företagets kunder.
Vi söker nu dig som förstår vikten av kommunikation och service via telefon och mail.
Du kan skapa förståelse och avtryck hos deras kunder, inte minst jobba med problemlösning och kundnöjdhet. Vi ser att du kan börja relativt omgående och som söker såväl långa som korta uppdrag.
Våra kunder jobbar inom alla tänkbara intressanta branscher såsom, reklam och media samt bank och finans.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som kundtjänstmedarbetare har du en central roll på företaget.
I rollen kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att besvara kundernas frågor och funderingar gällande diverse tjänster, lägga upp ansökningar samt hantera reklamationer. Du ser till att hantera ärendet på ett professionellt och effektivt sätt, ta hjälp av övriga i organisationen om nödvändigt och sedan följa upp med kund. Du kommer även att ha hand om diverse administrativa uppgifter. Du besvarar kunders förfrågningar både via telefon, mail och chatt.
Kundtjänsten har både privata kunder och företagskunder, vilket innebär att du kommer att arbeta med många nya kontakter. Därför är det viktigt att du känner dig trygg i en roll som förutsätter att du är social och tar initiativ i dialog.

Kundnöjdhets undersökningar kan även förekomma samt att hantera statistik på inkommande samtal.

Din profil / Your profile
Som person är du en duktig kommunikatör som förstår vikten av ett tydligt och professionellt sätt att uttrycka sig. Du trivs att ha telefon och mail som dina främsta redskap och kan hitta god struktur på ditt arbete.
Du gillar problemlösning och har alltid kunden i fokus, du trivs att jobba under högt tryck och kan jobba med många olika uppgifter samtidigt, alltså god simultanförmåga!
Du trivs med administrativa arbetsuppgifter och har en god organisatorisk förmåga, du arbetar effektiv men noggrant. Samarbete och teamkänsla är viktigt samtidigt som du kan arbeta bra självständigt.
Vi ser även att du har en förståelse för flöden, processen och såklart känner dig trygg i Office Paketet. Du känner dig trygg såväl i svenska som engelska.
Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav.

Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in under hösten.

Övrigt / Other
Arbetstiderna ligger generellt måndag-fredag 8-17, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider.
Vi kommer att träffa kandidater löpande på öppna möten för att sedan framgångsrikt kunna matcha med dina önskemål och kompetens när våra uppdrag kommer in.

Vid frågor kontakta Olivia Bergström, olivia.bergstrom@inhouse.se.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!