Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Lönekoordinator – Samsung

Är du den vi söker? 

Just nu har du möjlighet att söka rollen som lönekoordinator hos Samsung. I rollen kommer du att ha huvudansvar för löne-, försäkrings- och pensionsadministration för samtliga nordiska länder. Här får du möjlighet att utvecklas i rollen som lönekoordinator på ett av elektronikbranschens största företag. Samsung tillämpar en hybrid arbetsmodell, vilket innebär att du har möjlighet att arbeta varifrån du vill ett par dagar i veckan. Konsultuppdraget startar fortast möjligt och löper t om 31 december. Tjänsten är på heltid. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande. 

Arbetsbeskrivning

Som beskrivet ovan så kommer du att erhålla huvudansvar för löne-, försäkrings- och pensionsadministration för samtliga nordiska länder. Vidare kommer du att arbeta nära HR - teamet, bestående av sju personer, med diverse HR-processer och ad hoc-uppgifter. Det är värdefullt för beställande kund att du har möjlighet att arbeta över sommaren, framförallt i juli månad. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:

  • Löne-, försäkrings- och pensionsadministration
  • Ladda upp löner till det interna HR-systemet månadsvis
  • Uppdatera HR-systemets stamdata
  • Stödja HR-avdelningen med relaterade rapporter och statistik
  • Learning & Development administration
  • HR Helpdesk support
  • Stödja olika HR-processer och ad hoc administrativa uppgifter

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser att vi att du har minimum 3-5 års arbetslivserfarenhet av löneadministration från internationella företag. Du har goda kunskaper i MS Office och Excell. Vidare har du erfarenhet av försäkrings- och pensionsadministration. Vi ser att du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. För att lyckas i denna roll har du höga ambitioner för dig själv och din leverans. Som person arbetar du effektivt, strukturerat och framåtblickande, för att skapa värde på arbetsplatsen. Du är van vid att arbeta självständigt, under högt tempo och med ett lösningsorienterande förhållningssätt. För att trivas i rollen har du en känsla för att skapa bäst resultat i dialog med andra och besitter en naturlig teamkänsla. 

 

Om företaget

Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår beställande kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.

 

Övrigt

Uppdraget är på heltid med position i Kista. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget startar så fort som möjligt och löper t.o.m., 2023-12-31. Du ansöker via vår hemsida, www.inhouse.se. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.

Vi ser fram emot din ansökan.

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Rebecca Forsgren

rebecca.forsgren@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!