Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / MARKNADSKOORDINATOR TILL SOLNA CENTRUM OCH SIGNALFABRIKEN

Alecta Fastigheter drivs av en passion för att lyfta människor, verksamheter och städer samtidigt som vi har kraft att genomföra verklig förändring. Som ett nystartat fastighetsbolag ställer vi oss frågan, går det att göra saker annorlunda, roligare och bättre? Låt oss testa! Vi kallar det lyftkraft; viljan att lyfta blicken, och kraften att bygga en bättre framtid.
Nu fortsätter Alecta Fastigheter att bygga centrumteamet för Solna Centrum och Signalfabriken. Vill du i en roll som marknadskoordinator tillsammans med resterande inom centrumteamet utveckla de två centrum- och handelsplatserna?

Arbetsuppgifter

Som Marknadskoordinator i Solna Centrum och Signalfabriken ansvarar du för koordinering av marknadsaktiveringar på plats och i digitala kanaler. Du samarbetar tätt med dina kollegor för att utveckla, lyfta och stärka platsen.  
 

  • Skapa enklare produktion och ansvara för koordinering av marknadsaktiveringar  
  • Uppdatera webb, sociala media och andra digitala kanaler  
  • Skapa och distribuera nyhetsbrev till hyresgäster och besökare
  • Beställare och kravställare på byråer och andra anlitade leverantörer. Inkluderar upphandling, planering, genomförande och uppföljning utifrån fastställd marknadsplan och i samarbete med marknadsansvarig.
  • Insamling och uppföljning av omsättning och besöksstatistik 
  • Kontinuerligt hålla koll på att kommunikation, dekor, vepor, information, tillfällig skyltning sker enligt plan och vår varumärkesplattform.  
  • Bistå vid hantering av tryck, presentkort och reklamutskick  
  • Samarbeta med Leasing manager och Centrumchef vid uthyrning och flytt av hyresgäster genom tex framtagning av prospekt och uthyrningsmaterial 
  • Arbeta tätt ihop med våra hyresgäster och hantera löpande information om marknadsföring, kommunikation, strategier och aktiviteter samt dess olika effekter och resultat  

 

Din profil

Du har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och har arbetat i ett antal år i liknade roll gärna från marknadsavdelning eller kommunikationsbyrå. Ett plus är om du har arbetat i en liknade roll på ett företag inom fastighetsbranschen. Vi ser gärna att du har en god förståelse om att driva handelsplatser.
Vi ser framför oss en person med stort engagemang som hugger i och tar tag i det som behöver göras helt utan prestige. I arbetet ingår att bygga relationer och lyssna in flera olika mottagare så en hög social kompetens och kommunikativ förmåga är en framgångsfaktor.  
Eftersom det är ett kreativt jobb krävs förstås att du är nytänkande, kreativ och trivs med att skapa.  
Samt att du har ett öga för färg och form samt förmåga att skapa kundanpassat innehåll.  
Med dig i bagaget gissar vi att du har typ det här: 
 

  • Erfarenhet av att jobba med liknande roll  
  • Utbildning inom marknadsföring och innehållsproduktion  
  • Grundläggande kunskaper om handel och kundbeteenden   
  • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både i svenska och engelska  
  • Höga skills och erfarenhet av att skapa struktur och ordning samt ha flera pågående uppgifter samtidigt  
  • Guldmedalj i förmågan att koordinera, driva samt få saker gjorda 
  • Kunskap i Indesign, Google Analytics, Ads Manager, WordPress/EPI   

 

Alecta Fastigheter erbjuder dig:

Vi erbjuder dig ett varierande jobb i en självständig roll, i ett solitt och snabbväxande bolag. Vi bygger ett framtidsorienterat bolag där vi värdesätter våra medarbetare och erbjuder en arbetsplats att trivas på, där en tydlig värdegrund och fokus på hållbara lösningar genomsyrar hela verksamheten redan från start. 
För oss är det viktigt att värna om varje individ. Vi formar därför just nu, varje dag en företagskultur där vi har kul! Vi ställer upp för varandra, samarbetar, har gemensamma mål och där det finns stora möjligheter till utveckling.   
Vi värnar om en hälsosam balans mellan arbete och privatliv.  Därför har vi generösa hälsorelaterade förmåner och tillhandahåller flexibla arbetsplatser. Vi vet nämligen om att det är människorna som är vår allra viktigaste tillgång och därför arbetar vi aktivt med att vara fastighetsbranschens mest attraktiva arbetsgivare.   
Vi har Huvudkontor på Regeringsgatan 107 men den huvudsakliga arbetsplatsen för denna roll kommer att vara i Solna Centrum.  
 

Din ansökan 

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer att utgå från Alectas Fastigheter kontor i Solna Centrum. Om du tycker det här låter som något för dig så ansök enkelt med ditt cv, du behöver inte skicka med något personligt brev. Arbetspsykologiska tester är en del av urvalet i den här rekryteringsprocessen.

För frågor om rollen, kontakta rekryteringskonsult Sandra Pettersson, sandra.pettersson@inhouse.se eller Josefin Dufbäck, josefin.dufback@inhouse.se

Vi ser fram emot din ansökan!

 

 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sandra Pettersson

sandra.pettersson@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!